Sunday 29 January 2012

PEACE !

   peace yo ! sape tak tau "peace"? semua tau kan ? "peace" ni membawa maksud "damai" dalam bahasa melayunya, tapi orang melayu sekarang dah tak guna perkataan "damai" dah...diorang guna "peace", biasalah melayu zaman sekarang serba "kebaratan" hehehe...tapi bukan ini perkara yang saya nak bincangkan, sebenarnya saya nak bincangkan tentang isyarat tangan "peace"...

ni isyarat V, samalah kan ngan isyarat tangan peace !

    saya pelik tul ngan Melayu Muslim zaman sekarang... saya ulangi, "Melayu Muslim" zaman sekarang ok?! tapi saya mengaku bukan melayu je lah kan..semua bangsa kan. tapi saya nak utamakan melayu muslim sebab saya pon tergolong ngan diorang...apa yang saya nak katakan, diorang ni suke sangat snap snap gambar, pastu masing masing dok sebok pakat wat isyarat tangan kat atas ni...(sorry la kalo ade yg terasa).

    saya tak lah nak marah...saya nak tegur la ni...mungkin diorang tak tau kot...ok kalo nak tau isyarat tangan ni melambangkan kemenangan syaitan, yahudi sebok pakat nak masuk kan orang islam ni dalam neraka. Semua ni tugas dajal dajal kecil tau...selain itu, ia dianggap sebagai perlambangan kepada tanduk Baphomet iaitu tuhan berkepala kambing yang dipuja pengamal ajaran kesyaitanan.






terdapat bayangan tuhan berkepala kambing melalui bayang-banyang isyarat tersebut...



ha..ni la dia Baphomet..eeee~
   


hah ! nak ikut lagi ?! nak wat lagi ?!











No comments:

Post a Comment